Złote gwiazdy betlejemskie

Święta są już naprawdę blisko :) jak tam Wasze przygotowania :)? Pierogi ulepione, pierniczki upieczone :)?
Ja się dopiero za to zabieram - wcześniej nie miałam kiedy ;)
Dziś w ramach inspiracji dla Skarbnicy Pomysłów mam do pokazania kolejną świąteczną kartkę, jaka powstała w tym roku - zrobiłam ją z papierów z dwóch kolekcji AltairArt  - Festive cats oraz Festive Bells vol. 2. Dodałam tekturkowe listki i napis i w drodze wyjątku, gotowe złote gwiazdy betlejemskie z papieru mulberry. Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała gazette z papieru brokatowego i gazy. 



Materiały 

AltairArt - Festive Cats - zestaw papierów do scrapbookingu 15x15 cm  AltairArt - Festive Bells vol.2 - bloczek papierów do scrapbookingu 15x15 cm   DpCraft  poinsecje, 6 szt.  złote Crafty Moly 402 TEKTURKA - NAPIS - ŚPIEWAJCIE ANIOŁOWIE... Crafty Moly -  1104 TEKTURKA - ŚWIĄTECZNA GAŁĄZKA 1 G5 Papier brokatowy jasnozielony 24 cm x 35 cm   Komplet wykrojników gałązki choinkoweKomplet wykrojników gałązki i owoce ostrokrzewu Klej Magiczny z aplikatorem  Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/6 mm/25 m Baza na kartkę EkoKraft, 300 gsm, kwadratowa, 14,5 cm

Komentarze

  1. Cudna karteczka:)
    Te papiery są fantastyczne i świetnie je wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka! Piękna, świąteczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)