Kartka z bombką

No dobrze, wiem. O świętach już nikt nie pamięta ;) ja w sumie też, bo ostatnio tyle się dzieje, że nie wiem w co mam ręce włożyć. Ale ostała mi się jeszcze jedna, niepokazywana kartka świąteczna - z bombką i kotkami. No przecież nie będzie czekać do kolejnych świąt ;)
Więc na pożegnanie sezonu świątecznego i z życzeniami Szczęśliwego Nowego Roku dla Was :)
A takie mam pytanie - oglądacie scrapowe filmy na YouTube? Kursy, prezentacje prac? Jakie filmy lubicie, jakie najchętniej oglądacie? Co w nich lubicie, a co Was denerwuje?







Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! U mnie też będzie jeszcze jeden świąteczny post :) Ja czasem oglądam filmy na YouTube. Nie lubię, gdy są za długie :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)