Mediowy notes

 Kto zagląda do mnie od jakiegoś czasu zapewne wie, że jedną z moich słabości są różnego rodzaju notesy i zeszyty. Mam ich więcej niż jestem w stanie zapisać i cóż - leżą i czekają. Ale zapiszę je kiedyś wszystkie! ;) Część z nich jest ładna sama w sobie (bo kupiłam je dla pięknych okładek), ale część aż prosiła się o pewne zmiany. To jeden z tych zeszytów, który zresztą kiedyś już ozdabiałam, ale jakoś mi ta okładka nie pasowała (na pewno dlatego w nim nie pisałam!:P) Zatem dostała nowy wygląd, opaciałam mediami różnymi (musiałam bardziej niż chciałam, aby zakryć to co było wcześniej) i dodałam elementy powycinanie z nowej kolekcji AltairArt Mysterious Garden. Mam nadzieję, że w tym wcieleniu nabierze życia ;) Dajecie mu na to szansę ;)?


 Kilka zbliżeń





W środku po wewnętrznej stronie okładki jest kieszonka na papierki, zapiski i inne skarby. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)