Komunijny box

Nie robię często exploding boxów, ale czasem trafia się taka okazja. Sezon komunijny się już zaczyna, to taka jest tematyka moje boxa. Zrobiłam go w nieco rustykalnym stylu, na bazie kraftowej. Ścianki boxa okleiłam papierem ze specjalnymi elementami do boxów z kolekcji Piękne Chwile Komunia - są dopasowane wielkością, nic tylko wyciąć i przykleić. Środek ozdobiłam bardzo klasycznie - na środku kielich 3D z Crafty Moly,  na ściankach napis, miejsce na życzenia, kieszonka do dodatek oraz tekturka z dziewczynką. 
Dodałam elementy wycięte z papieru lustrzanego złotego. 









Materiały
AltairArt - Pierwsza Komunia Święta - zestaw 15 cm x 15 cm Skarbnica Pomysłów - Piękne chwile 19  Skarbnica Pomysłów - Piękne chwile 20   Skarbnica Pomysłów - Piękne chwile 08 Rzeczy z papieru - Pudełko exploding box - kraft - 10x10x10cm  757 Tekturka - Kielich z hostią 3D Crafty Moly - 222 - Tekturka napis - Pierwsza Komunia Święta  988 Tekturka - Dziewczynka komunijna Crafty Moly -  440 TEKTURKA - RAMKA KOMUNIJNA IHS  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk Materiałowe lilie, kremowe z żółtymi pręcikami, ok. 3 cm, 6 szt. Papier lustrzany  złoty 24 cm x 33 cm  Craft&You Design wykrojnik  Leaves 2- listki 2   Klej Magiczny z aplikatorem  Taśma dwustronna udzieralna 6 mm/100 m  Taśma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm/25 m

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)