Dziękuję - kartka archeologiczna

Ta kartka powstała bardzo dawno temu i jakoś mi umknęła. Zrobiona z papierów AltairArt z kolekcji Spring Blossoms. Mam oczywiście prace nowe, ale czekają na właściwe dni publikacji - po okazjach, na które zostały zrobione ;) 
W ogóle przejrzałam zasoby mojego bloga i mam koło setki nieopublikowanych prac - takich z dawniejszych czasów także. Co robicie z takimi znaleziskami? Pokazujecie światu na blogu (bo w świat w sumie poleciały) czy raczej chowacie? Pewnie zależy jaka praca i jak stara ;) Pokazywać takie wykopaliska ;)?
Tak więc, odrobina kartkowej prehistorii ;) - kartka archeologiczna





Komentarze

  1. Przepiękna! Jeśli pozostałe "wykopaliska" na takim poziomie - to pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i taka delikatna! Zdecydowanie takie "wykopaliska" trzeba pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wykopalisko, karteczka prześliczna tak jak i papierki z kolekcji Spring Blossoms.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)