kartka z live z papierem lustrzanym

Dzień dobry :)  raz po raz dogrzebuję się do zdjęć prac, które powstały jakiś czas temu, poleciały w świat, a nie zostały pokazane. W swoim czasie prowadziłam live na stronie Skarbnicy Pomysłów (można go zobaczyć tutaj) , na który zapraszałam prezentując kartkę przykładową, sale nie pokazałam kartki, która powstała w czasie transmisji. jest podobna do wzorcowej, ale nie identyczna (robienie identycznych prac mi nie idzie, dlatego nie biorę się za zaproszenia - raz je robiłam i już wiem, że to nie dla mnie :P). Obie kartki powstały oczywiście z papierów AltairArt z kolekcji Mysterious garden, z różowym papierem lustrzanym. 






A tak prezentuje się kartka wzorcowa (po lewej) i zrobiona w czasie transmisji (po prawej)

Komentarze

  1. Obie karteczki są prześliczne! Cudne są te warstwy i koronkowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) a ja właśnie po jednym z takich kuszących kursów kupiłam sobie ten okrągły lisciasty wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)