Muzyczny komplet urodzinowy

Dzień dobry :) czasem przychodzą trudniejsze zamówienia. Tym razem był to komplet urodzinowy inspirowany pewną minimalistyczną okładką płyty. Ale tez kartka nie miała być pusta i smutna. Z pomocą mi przyszły cegiełki z kolekcji Tchnienie Wiosny oraz szarości z kolekcji Tears in Rain. napisy zrobiłam sama, ręcznie, a motyw płyty wycięłam z papieru brokatowego. Kilka warstw, gałązek i kwiatek ze starej kolekcji Primy. Cyferki z Crafty Moly pomalowałam złota farbką akrylową. 
Jak mi poszło :)?







Materiały
Skarbnica Pomysłów - Tchnienie Wiosny/Breath of Spring 38 AltairArt - Tears in Rain - Machines/The Shade  10 arkuszy  AltairArt - Night&Day -  Dwustronny papier do scrapbookingu Jungle/Meadow Crafty Moly - 738 TEKTURKA - CYFRY 2 - 3 CM  Papier brokatowy czarny 8 cm x 30 cm Craft Passion Wykrojnik gałązka #9 Rzeczy z papieru - Baza do kartki - kraft - 14x14cm Rzeczy z papieru - Pudełko pełne, niskie kwadratowe - kraft Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  

Komentarze

  1. Super! Zabawna i ciekawa. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło :) Fantastyczny pomysł miałaś z tymi płytami z papieru brokatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ujęcie tematu! Piękna kartka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Bardzo fajne zestawie kolorków 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)