Stworzone z Miłości - box z live

Jakiś czas temu, przy okazji prezentacji nowej kolekcji Magicznej Kartki, w czasie live zrobiłam boxa. Nie było to dla mnie łatwe zadanie - nie jestem boxowa, a i tematy dziecięce u mnie nieczęsto goszczą, ale kolekcja papierów Stworzone z Miłości jest wybitnie dziecięca - trochę nie było wyjścia ;). Poza tym, przecież trzeba wychodzić ze swojej twórczej strefy komfortu, prawda :)? 
Live można zobaczyć na stronie Skarbnicy Pomysłów, a mój box prezentuje się następująco. Zrobiłam go w oparciu o elementy do wycinania, z tekturkowym wózeczkiem z Crafty Moly i wycinankami z nowych wykrojników Craft Passion: serwetki, listków i kwiatków. Kwiatek na wieczku zrobiłam przy użyciu najnowszego wykrojnika kwiatowego z Craft passion, z papieru czerpanego.








Materiały
Magiczna Kartka - Stworzone z Miłości  zestaw 30x30 1475 TEKTURKA - WÓZEK DZIECIĘCY RETRO 3D Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłe Craft Passion  Komplet wykrojników kwiaty #8 Craft Passion Komplet wykrojników gałązki #10  Papierowe róże kremowe  vintage 3,5 cm   Papier lustrzany  różowe złoto Rose Gold  A4Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk   Marianne Design -  Zestaw do robienia kwiatków  Papier czerpany tłoczony biały A4, 150 gsm, 10 arkuszy Wycinanka - wianki 9

Komentarze

  1. Cudne pudełeczko! Przepięknie ozdobiłaś ścianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wykonałaś ten box :D Świetnie się prezentuje i bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i słodkie pudełeczko dla przyszłej mamy. Przepiękny prezent.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)