Z podziękowaniem

Dzień dobry,
 Kolekcja papierów Mysterious Garden z AltairArt jest bardzo uniwersalna. Pod sam koniec roku szkolnego miałam niewiele czasu, a lista kartek do zrobienia, jaka miałam była naprawdę długa  (Połowę wakacji pewnie będę je pokazywać;)) Pokazywałam już męską kartkę dla nauczyciela od historii zrobiona z tych papierów, ale przecież są także idealne do tworzenia romantycznych, kobiecych prac. Taka jest kolejna moja kartka, z ręcznie robioną różą z papieru czerpanego, listkami z arkusza Leaves 02, serwetką z papieru brokatowego i motywem książek - pasujących do kartek na koniec roku szkolnego.  Powstała dla ulubionej Pani mojego młodszego syna, który kartkę zaakceptował ;)





Materiały

AltairArt - Mysterious Garden  zestaw papierów do scrapbookingu 20 cm x 20 cm  AltairArt - papier do scrapbookingu  Mysterious Garden elementy do wycinania 30x30 AltairArt - Leaves 02 dodatki do wycinania Papier brokatowy diamentowy 8 cm x 30 cm   Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  Tuzin papierowych różyczek białych rozwiniętych ok. 1,5  cm - 12 sztuk   Marianne Design -  Zestaw do robienia kwiatków  Papier czerpany tłoczony biały A4, 150 gsm, 10 arkuszy  Craft Passion  CP-67 Komplet wykrojników ramki okrągłe Gałązka z listkami Papier wizytówkowy len biały Elfenbens 246 gsm A4

Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Kartka bardzo ładna. Kolorystyka, koronki, które dodają nutkę romantyzmu i lekkości, listeczki ażurowe bardzo tu pasują. A kolekcja tych papierów jest piękna. Mnie szkoda na razie jej pociąć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Delikatna z nutką romantyzmu :) O widzę, że pomyślałam tak jak przedmówczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka piękna i romantyczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, synio pewnie z dumą kartke wręczał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)