Baśniowe, wakacyjne LO

Dzień dobry :) Choc w tym tygodniu, teoretycznie, jestem jeszcze na urlopie, to jednak praca mnie lubi ;) Własnie skończyłam boxa i kartkę - oba urodzinowe; Kolejne czekają, najlepiej aby je wysłać w poniedziałek.  Nowa kolekcja AltairArt wydrukowana - jestem zawsze przy wydruku, więc zajęło to sporo czasu i wymagało dużego skupienia. 
Były też dwa lajwy ;)  Pierwszy w grupie Scrapbooking - transmisje na żywo. Warsztaty on-line, drugi na FP Skarbnicy Pomysłów. W czasie tego pierwszego zrobiłam taki szalony layout z tegorocznego wjazdu w góry, gdzie dzieci gremialnie zażyczyły sobie przejazd takim oto bajkowym pociągiem. Co gorsza, same jechał nim nie mogły, choć wcale już małe nie są, my, dorośli, też musieliśmy ;)
Zabawy i śmiechu było mnóstwo i mam nadzieję, że scrap oddał ten radosny chaos. 








 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)