Urodzinowy box

Dzień dobry :) Czasem trafiają się zamówienia, które są prawdziwym wyzwaniem :) tak było z tym pudełkiem - Jubilatka ma bardzo szerokie zainteresowania i duża ich część się miała znaleźć na ściankach boxa. Samo pudełko powstała z papierów AltairArt z kolekcji Nightfall. 
Nie znalazłam gotowych elementów nawiązujących do części zainteresowań - czyli pływania na desce SUP oraz motywów USA (tak, z nimi także nie było łatwo, a sklep z tekturkami zapowiedział mi, że po urlopie wysyłają zgodnie z datami wpływów i szybciej nie wyślą - więc więcej nie będę miała po co do nich zaglądać ;) więc chwyciłam za tablet i rysik i powstały odpowiednie grafiki - dziewczyna, mapa oraz statua wolności. 
Tort pomalowałam farbami akrylowymi, dodałam kwiaty i napisy. 
Musze powiedzieć, że bardzo mi się ostatnio przyjemnie robi boxy ;)





 




Komentarze

  1. Rewelacyjny box! Świetnie to wszystko wymyśliłaś i wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny, pomysłowy i na wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny boksik, grafiki są prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudne zadanie połączyć w jednej pracy tak wiele pasji, ale poradziłaś sobie rewelacyjnie. Pięknie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)