S jak Stempel

Dzień dobry :) Używacie jeszcze zwykłych stempli?
Nowoczesne technologie wyparły właściwie to jedno z najbardziej podstawowych narzędzi w scrapbookingu. Łatwiej wydrukować napis lub grafikę, najlepiej odpowiednio modyfikując odpowiednio do okazji. Szybko, wygodnie. 
Nawet wiele osób kolorujących koloruje nie stemple, a wydruki. 
Macie jeszcze zwykłe stemple?
Jeśli tak, to zapraszam do zabawy w wyzwaniu w Kartkowym ABC - czas na S jak stempel.
Na mojej pracy jest to kot - stempel od Tima Holtza oraz pismo na warstwach papieru. Koty kryją się także środku kartki.
Papiery to oczywiście kolekcja Butterfly Effect z AltairArt, dobra na każdą okazję. 







 

Komentarze

  1. Ja osobiście uwielbiam stemple- mam ich ze cztery pudełka i pełną szufladę i ciągle po nie sięgam . Te szalone koty też mam i bardzo lubię :) Super praca!!!
    Idę sprawdzić wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, wyzwania w Kartkowym są bardzo fajne :) zapraszam :)

      Usuń
  2. Rewelacyjna karteczka :) Te kociaki są cudne :) Ja zazwyczaj używam tradycyjnych stempli pod embossing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to zapraszam do zabawy w wyzwaniu :)

      Usuń
  3. Kocia karteczka jest rewelacyjna! Nie znam tych wszystkich tajników, by robić takie cuda, ale stempelki robią naprawdę dużą robotę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)