Kartka z pingwinkiem

Dzień dobry :) Ostatni weekend miałam bardzo kreatywny, czego efekty będę pokazywać w najbliższych dniach. Powstało sporo kartek, skończyłam pewien projekt, ale sza! - to jeszcze  tajemnica ;)
Pierwszą kartkę, jaką chciałam pokazać jest ta ze słodkim pingwinkiem - zachwyciła mnie tak  tekturka jak tylko ją zobaczyłam. Kartka jest zimowa, a pingwinek wędruje w nocy polarnej z zorzą ;) - za sprawą papierów AltairArt z kolekcji Made of Stars oraz True Blue ze Skarbnicy Pomysłów. Do tego srebrne poinsecje, kaszki oraz wstążka gnieciuszek - nowość na skarbnicowych półkach :)






Materiały

  
  
    
  
    Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m  

Miłego tygodnia Wam życzę :)
Ania




Komentarze

  1. Cudna! Uroczy ten pingwinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pingwinek uroczy, a karteczka jest śliczna w odcieniach błękitu i srebra.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)