Nowa kolekcja AltairArt - Rose Garden

Dzień dobry :)
Dziś mam post inny, ale także papierowy :) Właśnie jest okazja pokazać moje najnowsze papierowe dziecko, czyli romantyczną kolekcję Rose Garden. Pastelowe motyle i ptaki, ale przede wszystkim mnóstwo kwiatów. 
Na blogu, FB oraz Instagramie AltairArt można powalczyć o te papiery w rozdawajkach, do czego serdecznie zapraszam :)
Sama kolekcja jest też już w sklepie.


A ja zapraszam do mojego różanego ogrodu :)
Choć mam papiery u siebie od przed świętami, dopiero wczoraj miałam czas ją pociąć, powstały 4 kartki i muszę powiedzieć, że bardzo przyjemnie się z nią pracuje. Efekty będę pokazywać w najbliższych dniach :)
Rysowanie jej sprawiło mi ogromną przyjemność, a teraz się bardzo cieszę, że będę się mogła tą radością podzielić z Wami :)



I tym akcentem, mam nadzieję pozytywnym zamykam ten szalony rok.  Był dziwny, miejscami trudny, ale dla mnie ważny i przełomowy. Wiele się zmieniło - na dobre. Nauczyłam się mnóstwa rzeczy.
Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - niech będzie dobry, pełen sukcesów i bardziej przewidywalny niż mieniony!
I - co teraz najważniejsze - zdrowia Wam życzę :)
Idę świętować urodziny syna :)

 

Komentarze

  1. Cudowna kolekcja! Gratuluję :)
    Tobie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Dużo szczęścia i zdrówka :) I urodzinowe serdeczności dla syna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja przepiękna. Na Nowy Rok dużo zdrowia, radości i kolejnych cudownych pomysłów.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)