Torebki na prezenty

Dzień dobry :)
Jak tam samopoczucie po świętach? Ja to muszę powiedzieć, że jestem zmęczona i przydałoby mi się kilka dni wolnego, ale się na to nie zanosi. Jak się jest na własnym, to każde kilka dni wolnego będzie surowo ukarane :P większą ilością pracy po urlopie, która przecież się sama nie zrobi ;)
Dziś chciałabym pokazać torebki na prezenty - robiłam je w Wigilię między ostatnimi pracami w kuchni - idea była taka, że to taki relaks na 5 minut - bo więcej czasu nie mam. Są proste i szybkie, mogły wyjść lepiej, ale znów - 5 minut to zarazem bardzo dużo i bardzo mało czasu ;) 
A to i tak jedna z milszych chwil w te święta. 
Malowane są brushpenami Ecoline, które, tak jak i torebki, można kupić w Skarbnicy Pomysłów.






I na koniec w gratisie :P lama - miłośnik lam maskotkę lamę musiał przecież dostać w torebce z lamą ;)

 

Komentarze

  1. Ale świetne te torebeczki :) Zupełnie nie wiem, jak mogłaś je zrobić w 5 minutowych przerwach :) Jak potrzebowałabym pewnie pół dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Miałam ostatnio sporo okazji do ćwiczenia takich rysunków prowadząc bardzo kolorowy bullet journal, ale fakt, pokazuję go głównie na instagramie...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)