A jak Aktywny wypoczynek

Dzień dobry :)  U was tez jest tak zimowo :)? Korzystacie z uroków białego szaleństwa :)? Ja mam nadzieję, że śnieg przetrwa u mnie nieco dłużej niż dwa lata temu (tak, u mnie ostatnio śnieg był 2 lata temu!) i będę mogła odświeżyć sobie jazdę na nartach biegowych :) 
A tak przy okazji i na temat - zapraszam na wyzwanie do Kartkowego ABC pt. A jak Aktywny Wypoczynek. 2 tygodnie temu zrobiłam w ramach inspirację tę kartkę, która nagle zrobiła się bardzo na czasie :)









 Miłego weekendu :)

Komentarze

  1. Piękna zimowa karteczka! Cudnie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha tak śnieg nas nie rozpieszcza. daj znać czy zaczęłaś jeździć bo śniegu u nas nadal sporo. super karteczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)