Ćwiekają ptaszki

Dzień dobry :)
Powoli zbieram się z choróbska, które mnie mocno wyłączyło z życia na ostatnie prawie 3 tygodnie - coś tam robiłam, ale sił miałam mało - i w sumie nadal nie mam ich tyle co zawsze. Ale trzeba już wracać do świata, robić swoje - nieobecność niestety nigdy nie pozostanie bezkarna ;)
Jeszcze przez ten weekend można zgłaszać prace na wyzwanie w Kartkowe ABC - Ć jak ćwierkanie :) - to jest moja kartka zrobiona z papierów AltairArt z kolekcji Butterfly Effect. Praszki z kolei są z innej kolekcji, Red Roses for my Darling - ale pasują tu idealnie, prawda :)?
Zapraszam do wspólnej zabawy :)






 Miłego weekendu

Ania

Komentarze

  1. Śliczna! Cudowny klimacik na niej stworzyłaś :)
    Zdróweczka życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)