Kartka w stylu Shabby chic

Dzień dobry w lutym :) Czy też macie wrażenie, że styczeń przemknął niepostrzeżenie :)? 
U mnie tak własnie było, ale jak wczoraj podsumowywałam miesiąc, okazało się, że był bardzo zajęty i mnóstwo rzeczy udało się mi w nim zrobić. Nic dziwnego, że czas mi tak szybko biegł :) Zmęczenie także podpowiada, że to nie był lekki miesiąc ;)
Jeśli jesteście ciekawe wpisów o tym, jak planuję i ogarniam moją rzeczywistość zapraszam na mojego instagrama -> ann.silver.leaf - będzie mi miło, jeśli i tam się spotkamy :)
A dziś mam dla Was w ramach inspiracji kartkę w stylu shabby chic, potarganą, pastelową i romantyczną. Powstała z papierów AltairArt z kolekcji Rose Garden, dodałam materiałowe kwiaty, koronki i ramkę z listkami z Craft passion.






 Materiały

 

  

 Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m        


Miłego tygodnia Wam życzę :)
Ania



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)