Różowy ślub

Dzień dobry :)
Jak Wasze samopoczucie po świętach :)? Mnie by się przydało kilka dni wolnego  ;) bo nie jestem przyzwyczajona bo towarzystwa tylu osób na raz :)
Dziś mam do pokazania komplet ślubny w różu zrobiony papierów AltairArt z kolekcji On The Wings of a Rainbow. Jest prosty, główną ozdobą są tekturki z Crafty Moly oraz wycinanki z wykrojników z Craft passion. Kartka i pudełko są z Goatbox
Dodałam wstążkę, kwiaty z pianki oraz kaszkę - i komplet gotowy. 
Ten zestaw jest różowy, ale jeśli chcecie zrobić podobny w niebieskościach lub beżu/ecru, to w Skarbnicy Pomysłów znajdziecie takie papiery - serduszka, damaski i pismo także niebieskim w kolekcji True Blue oraz beżu w kolekcji Simple Beige - można tworzyć różne wersje kolorystyczne kartek i zaproszeń. Przydatne, prawda :)?


Pudełko





 Materiały

   
  
   
  Klej Magic z aplikatorem  TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m      


Miłego dnia :)
Ania

Komentarze

  1. Prześliczny komplecik :) A ja właśnie wczoraj eksperymentowałam z tym wykrojnikiem do kartek DL :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)