Granatowa komunia

Dzień dobry :)
Komunie trwają w najlepsze i przynajmniej u mnie sezon  jest dość intensywny. Kolor granatowy z tej okazji pojawia się u mnie regularnie i dziś mam kolejny komplet własnie w tym kolorze. Połączyłam papiery AltairArt z kolekcji Midwinter z papierem Skarbnicy Pomysłów z kolekcji Piękne Chwile, dodałam wycinanki z papieru brokatowego (wycięte wykrojnikiem z Craft passion), tekturki z Wycinanki i ręcznie robiony kwiatek z papiery czerpanego. Całość jest na bazie z Goatbox.
Zarówno kartka, jak i pudełko są ozdobione w środku i w pudełku jest dodatkowo kieszonka na banknoty. 







Materiały

  

Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m    
   

Miłego dnia
Ania



 

Komentarze

  1. Przepięknie prezentują się te Twoje granatowa prace komunijne :) Cudowny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)