Pastelowe pudełko

Dzień dobry :)
Dziś mam do zaprezentowania proste pudełko na ślub w pastelach - to taki mój krótki romans ze stylem Clean&simple ;) 
Zrobiłam je na bazie z Rzeczy z papieru i ozdobiłam papierami Altair Art z kolekcji Butterfly Dream. To niesłychanie uniwersalna, pastelowa kolekcja, młodsza siostra bardzo lubianej kolekcji Ever&Always Pastel
Obie kolekcje nadają się do tworzenia prac ślubnych, dziecięcych i chyba w zasadzie wszystkich :) a na dodatek,  można je kupić nie tylko w zestawie i nasz sztuki, ale i w bardzo korzystnych cenowo MEGApakach - gdzie cena za 1 papier to tylko 1,90 zł  :)
Dodałam na ściankach kieszonkę na prezent ;), koronkę gipiurową i tekturki z Anemone. 
Jak Wam się podoba takie pudełko? Nie za proste?







Materiały
  
   Klej Magic z aplikatorem TaÅ›ma dwustronna piankowa dystansowa 1,6 mm/9 mm//25 m   
    
   
   


Miłego dnia :)
Ania














 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)