Art Bullet Journal #bujo

Dzień dobry :) Dziś w zasadzie mam do pokazania rzecz zupełnie inną niż zwykle. Czy używacie Instagrama? Dla mnie to kanał społecznościowym, na którym jestem najbardziej aktywna, pokazuję więcej rzeczy,  także takich, których nie ma na moim facebooku czy blogu. Jeśli używacie, to zapraszam do mnie - ann.silver.leaf.
Ale jeśli nie, to testowo mam do pokazania rzeczy, których tutaj dotychczas nie było, czyli strony z mojego art-bullet-journala, który służy mi z jednej strony do planowania zadań i aktywności, ale ma też ozdobną formę. Takie przyjemne z pożytecznym :)


Zapraszam też na film z tworzenia tych stron
Dajcie znać, czy chcecie także tutaj posty z moim planerem :)


miłego dnia 
Ania

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)