kartka A4

Dzień dobry :) Ostatnio pokazywałam kartkę w rozmiarze A5 mówiąc, że jest duża, ale jak się okazało, to nie było moje ostatnie słowo w tej materii. Ta kartka jest w formacie A4. To było wyzwanie od podstaw - nie miałam takiej bazy ani papieru, aby z jednego kawałka ją zrobić.  Poradziłam sobie przy pomocy 4 kartek A4. Zamiast taśmy jako dystans użyłam beermatę, aby całość usztywnić. Reszta to papiery AltairArt z kolekcji Festive Bells,  ręcznie robiona poinsecja, obrazem z kolekcji Stamperii... no ale to nie koniec wyzwań. Z racji tego, że kartka jest dla trenera boksu, jakiś motyw tego typu był potrzebny... padło na rękawice. Rękawiczki pojawiają się na świątecznych kartkach, ale zwykle nie takie ;) Nie miałam gotowej grafiki, więc je narysowałam ;)
Jak Wam się widzi taka kartka :)?








Miłego dnia :)
Ania

 

Komentarze

  1. Przepiękna praca:) Mikołaj jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Wcale nie wygląda na taką dużą :) Cudownie zagospodarowałaś przestrzeń. A rękawiczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)