kartka z gwiazdą

Dzień dobry w Nowym Roku!
Jak Wasze samopoczucie? Plany na ten rok zrobione? Szczęśliwego Nowego Roku!
Już co prawda po świętach, ale mam jeszcze kilka świątecznych kartek do pokazania, ale nie martwcie się  -  będą też inne :)
W Skarbnicy Pomysłów trwają wyprzedaże - można kupić papiery w pakach po 1 kg za 24 zł a papiery są w cenach od 1,9 zł za sztukę. I ogólnie - to świetna okazja, aby upolować sporo rzeczy znacznie taniej. 
Na mojej kartce zestawiłam dwa kolory papieru lustrzanego - złoto i brąz - zobaczcie, jak ładnie razem wyglądają :) Sama kartka powstała z papierów AltairArt z kolekcji Festive Cats oraz Festive Bells, dodałam ręcznie robioną gwiazdę betlejemską z papieru czerpanego - jest w klastycznych świątecznych kolorach, ciepła i mam nadzieję, że się Wam podoba :)







 

Materiały

    

  

  




Miłego dnia!
Ania

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)